fredag den 8. august 2014

Hæklet bold

 
Min lille Carla-Sofie elsker bolde og har gjort det længe, så jeg var jo nødt til at lave min hæklede udgave af en bold i fodboldstørrelse. 


Jeg synes selv at den er blevet meget fin og så er det fedt at bruge garnresterne til noget, i stedet for at de bare ligger i skuffen.. 


Jeg har ikke hæklet efter opskrift. 
Men det er jo også meget enkelt, jeg har hæklet rundt og rundt i fastmasker hele vejen og så ca. øget med en fm i hveranden fm på hveranden række indtil den havde den passende omkreds- og derefter er det jo bare at tage fm ind i hveranden fm på ca hveranden rk. 

I det beige stykke har jeg valgt at hækle med alm. beige bomuld og metallic samtidig, det giver et fint spil..

 
Carlamusen er ihvertfald tilfreds og det er jo det vigtigste❤️




Ingen kommentarer:

Send en kommentar