søndag den 26. juni 2016

Hindbærmarmelade

Hindbærmarmelade❤️





Alt for længe er der gået siden mit sidste indlæg... 

Vores fantastiske lejlighed som var blevet en smule for lille har vi solgt og istedet flyttet i vores lille drømmehus❤️

Her i den nye dejlige have bugner det lige nu af de lækreste hindbær, så Idag har Sylvester og jeg lavet hindbærmarmelade .

 Det er favoritmarmeladen herhjemme❤️

Vi har brugt;

250 gr. Hindbær
100 gr. Sukker
En halv tsk. Melatin

De skyllede hindbær bringes i kog og koges ca. 3 min. Sukkeret tilsættes under omrøring, lad det koge i yderligere 3 min. En halv tsk. Melatin røres i og koges med i et par minutter.

Herefter hældes marmeladen straks på glas. 

Skyl evt. glassene i atamon inden. Til denne marmelade har jeg blot skoldet glassene inden da jeg ved at den hurtigt bliver spist. 

Velbekomme 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar