søndag den 22. juni 2014

Kakkel med håndaftryk


Det er dejligt at være kreativ med de små og fedt at se dem fordybe sig i et projekt. 
Og når man nu skal lave noget kreativt kan det vel ligeså godt være noget der også har en funktion eller ser fedt ud. 

Kaklen kan bruges som bordskåner eller som jeg selv bruger den, til pynt på min hylde med alle de sten og andre sager som min elskede Sylvester har samlet til mig.. Jeg synes den er flot! Det er også en oplagt personlig julegave ide istedet for de altid indrammede portrætter.. Og så er det sjovt at lave sammen..


Du skal bruge: 

En kakkel 
Porcelænsmaling 

Når kunstværket er malet skal det brændes i ovnen ved 160 grader i ca 35 minutter ( grader og tid kan variere i forhold til malingstype, læs på pakken) 

Efter brændingen kan kaklen tåle opvask i hånden.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar